Monday, August 31, 2009























Och jag är ingen j*kla zombie även om jag ibland ser ut som en ;)

Skolan har börjat mitt huvud snurrar och jag är mer förvirrad än balanserad för tillfället. Jag har gått i min lilla enskilda värld nu i över ett halvår så det blir mycket nya intryck som min hjärna måste processa.
Min frys håller på att sprängas, så full är den. Vad gör jag då? Jo jag ställer mig och bakar lite mer bröd, plockar några extra liter blåbär och kanske några liter lingon när jag ändå håller på. Men var ska jag göra av allting? *suckar*
När jag kom hem idag åt jag blåbär så det nästan rann blåbärssoppa ur öronen på mig... [Men jag hörde nån blåbärsexpert säga att man inte kan äta för mycket blåbär så jag tar henne på orden]

Nu är det bara massa val, beslut, tankar och funderingar som snurrar runt som små illrar, det kommer sluta i en enda stor blåbärssoppa :P


[Är det bara jag som tycker "True Blood" är rätt värdelöst? Jag har försökt förstå mig på det då det är så hiiimlans poppis, men näe. Bara temat är ju så urtjatat. Sen är det så klyschigt och ytligt så man får ont i nagelbanden ibland. Krävs det inget mer än lite slaffs, blod, nakenhet och knulleri för att publiken ska bli nöjd? Näe tacka vet jag Buffy hon vet hur vampyrerna ska tas ;)]

No comments:

Post a Comment