Friday, October 23, 2009

Har ni hört den stoooora nyheten? SverigeDemokraterna är tydligen... *fanfar* FRÄMLINGSFIENTLIGA! Jag förstår inte att någon tycker det kommer som någon överraskning, det är ju den politiken som de drivit från första början. Det som är okänt, nytt och främmande är farligt, Jimmy Åkesson är så rädd att han håller på att skita i brallan verkar det som och för att få utlopp för det är det nog bäst att alla andra är minst lika rädda som honom. Jag undrar om Åkesson kanske kan skriva någon form av checklista för en RIKTIG SVENSK är. Handlar det om fläskkött och skolavslutningar i kyrkan är jag nog väldigt osvensk, var ska jag ta vägen då tycker SD måntro.
Jag funderade lite på var alla som sympatiserar med SD befinner sig, det verkar ju onekligen som partiet växer och växer men det är sällan man får höra från någon av de som tänker rösta på dem. Därför blev jag så glad när jag hittade Mika. Han verkar ha en otroligt sund och trevlig människosyn, verkligen... supertrevlig...eh

1 comment:

  1. Åhh, vilka kloka och bitskt ironiska sanningar du förmedlar här..ALLA borde läsa din blogg...och om vi hade nåt förstånd, så skulle världen bli en mycket bättre plats...absolut!

    ReplyDelete