Monday, November 23, 2009

hit o dit, runt en liten bit

Just nu pendlar jag mellan två olika monsterläger. Jag är tillfälligt sällskap till en Tiger och en Maja, två bedårande katter som hårar som faen beter sig allmänt underligt och är väldans bortskämda. Gulligast är de när de ligger och håller om varandra, det gör aldrig gubbarna som bor under mitt tak. Mindre underhållande är när de hittar pingisbollar mitt i natten som man kan springa runt och leka med, de har inte lärt sig att man sover till matte/husse vaknar...

Men mitt flängande fram och tillbaka har gjort att jag inte hunnit med att uppdatera maten på ett tag, men det kommer...

I fredags hade jag min andra tenta och [förhoppningsvis] sista salstenta för den här terminen, det kändes okej och jag tror nog jag klarade det.

Det är snart jul så det är dags att sätta igång med julandet på allvar snart :D Nu vill jag bara ha snö, massa ton med vitt fluff! Men jag fick en mindre chock när jag skulle köpa saffran, det kostade ju apamycket ju :(

Det är skiiitjobbigt att vara hona, kolla bara här:

No comments:

Post a Comment