Tuesday, May 25, 2010

Den som sparar sig längst vinner!

Jaaa... Jag vet ju att en del poliser har gått ut och varnat tjejer för hur de ska klä sig när de ska gå ut, med tanke på de farliga våldtäktsmännen som cirkulerar här. Jag vet inte vad jag ska säga om det, förutom att jag blir lite mörkrädd och tycker det är urjävlaförjävligt! När ska gubbslemmen förstå att våldtäkt INTE handlar om kläder eller utseende. Det är makthandling och inget annat. Med logiken att ju mer lättklätt desto fler våldtäkten skulle tex. fetischklubbar vara överrepresenterade vad det gäller våldtäktsanmälningar. Jag är rätt säker på att så inte är fallet...

Men nu har ju Örebro och värmland tänkt till igen! Deras affischer mot att stoppa lagningen är så jävla sorgliga och bedrövade att jag bara vill spy över nån som ansvarar för kampanjen. FÖR DET ÄR JU FORTFARANDE SÅ ATT DET VACKRASTE, FINASTE, HELIGASTE EN TJEJ HAR ÄR SIN JÄVLA OSKULD!!! Utan oskulden är vi använda, smutsiga, ovärdiga... Ska jag fortsätta?!
Tack Luther, tack så jäävla mycket! [för det kan ju INTE vara så att TJEJER –VILL– knulla nyktra heller, nä då måste de ju ha sexuell lust och det vet vi ju att tjejer avsagt sig för läääääänge sen]

No comments:

Post a Comment