Tuesday, January 20, 2009

En fredagsklassiker?

Tacos är nog bland det vanligaste familjerna äter på fredagkvällen idag. För mig är det lite "tradition" att äta tacos när jag besöker min far. Men i fredags blev det en annan variant av tacos.

Hade en "kaka" polenta i frysen som jag tinade, delade. Bredde ett lager pinjur [en paprikadipp som man kan köpa god billig på ÖB], ett lager tacosfärs som jag också hade i frysen och lite lök. Kläm på andra biten polenta sen toppade jag med Vitlöksdipp och tomater. Sen in i ugnen en kvart ungefär. Servera med massa sallad.

1 comment:

  1. Hej svejs! Vad fint att hitta hit! Du har ju massor av grymma recept, hur har vi kunnat missa?! Kolla gärna in oss också på http://veganbidraget.blogspot.com. Just nu har vi en liten tävling på gång...
    Fred. Kärlek. Bönor,
    vB

    ReplyDelete